Про мене




Марків Наталія Михайлівна



Учитель математики

ОЗНЗ
“Перемишлянська загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІст. ”

Анкета
учасника другого туру
 Всеукраїнського Конкурсу «Учитель року - 2016»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові

Марків  Наталія  Михайлівна

2.    
Дата народження

3.    
Домашня адреса з поштовим індексом

4.    
Мобільний телефон

5.    
Електронна пошта

6.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Львівський державний університет 
ім. І. Франка, 1999р., Математик. Викладач математики
7.    
Стаж роботи:
                                          загальний

21р.
                       педагогічний
21р.
8.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
ОЗНЗ
“Перемишлянська загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІст. ”
81200, м. Перемишляни, вул. Привокзальна, 11,  тел. 2-15-04
e-mail: gymnasium-peremyshlyany@ukr.net
9.    
Посада
учитель математики
10.            
Кваліфікаційна категорія
вища
11.            
Звання
-----
12.            
Класи, в яких викладаєте
7, 9, 10
13.            
Посилання на власний Інтернет-ресурс
http://rossepink.blogspot.com/
14.            
Педагогічне кредо
 ” Роздати дітям все, що знаю, вмію,
І дивлячись, як паростки ростуть,
Я ні про що в житті цім не шкодую.
  Невже інакше щось у ньому мало буть?”
                                                              Піфагор
15.            
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)


    На уроках використовую такі інноваційні форми роботи та технології:
– кооперативного навчання (робота в парах, малих групах, ротаційні трійки);
– колективно-групового навчання(«Мікрофон», «Мозковий штурм», «Ажурна пилка», «Акваріум», «Два–чотири–всі разом», «Незакінчені речення»);
– взаємонавчання («Навчаючи–вчусь»);
– ситуативного моделювання («Рольова гра», «Імітаційні ігри», «Математична реклама», «Якби я був/була математичним поняттям»);
– ігрові технології («Доміно», «Вірю–не вірю», «Математичне лото»,  математичні кросворди, ребуси, загадки, «Допоможи Незнайкові», математична естафета, «Зобразіть фігуру», змагання «Вчитель – учень»);
– опрацювання дискусійних питань ( «Нескінченний ланцюжок», «Займи позицію»);
– використання ІКТ (комп’ютерні презентації, комп’ютерне тестування, використання діагностичних і контролюючих матеріалів, виконання творчих завдань з допомогою ПК,  побудови графіків, зокрема, комплекс програм, створених Квазар-Мікро, анімаційна програма ЗD-STUDIO для низки демонстрацій – моделей  при вивченні стереометрії, графіки функцій за допомогою програми GRAN1, GRAN2. Використовуюю  матеріали для уроків, які розміщені на сайтах: http:Leaming Apps.org, електронні книги: http://www.3dg.com.ua.
–  форми проведення уроків (урок-казка, урок-подорож, урок-змагання, ділова гра, прес-  конференція, математичне кафе);
– використання методу проектів ( «Десяткові дроби», «Теорема Піфагора», «Чотирикутники», «Декартові координати на площині», «Чи можна прожити день без математики?»  );
– дослідницький метод;
– технології «Створення ситуації успіху» ;
– методи самооцінки і рефлексії «Плюс-мінус – цікаво», «Анкета», «Мої відповіді», «Острови», «Мій настрій на уроці»)
16.            
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
    З дитинства знала, що буду вчителем, незважаючи на те, що розуміла, наскільки нелегкий цей шлях. Але в мені завжди жили і живуть до сьогодні впевненість, оптимізм, цілеспрямованість, досвід, який передався від мами-вчителя. А ще відповідальність і бажання вдосконалюватися. Вірю: усе це допоможе подолати будь-які труднощі і стати справжнім Учителем.
    Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Спільно з дітьми переживаю все, що відбувається, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну діяльність з предмета. Аналізуючи свою роботу, розумію, щоб вчити, потрібно постійно вчитися самій.
     Учитель - це не професія, це особлива місія, особливий склад душі й розуму, це відповідальність, самовіддача, терпіння, примножені знаннями, майстерністю, творчим потенціалом.
    Творчість щодня супроводжує мене. Заради учнів, яких навчаю, мені хочеться вдосконалювати свої компетентності. У професії вчителя мене надихають учні. Щодня йду на уроки, щоб отримати чергову «порцію» вчительського щастя, а частинку себе залишити в душі кожної дитини. Я горда з того, що працюю з талановитою і активною молоддю, яка буде творити майбутнє нашої держави.
     Добре розумію, що вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічно розвиненим, не обмежуватися рамками свого предмета. Учитель повинен мати багатий словниковий запас. Це професіонал-ерудит!
      Вважаю, що притаманні мені вимогливість і строгість не закривають здатності бути в процесі навчання та виховання помічником, порадником і другом своїх учнів, бути сучасною інтелігентною людиною. Добре володію новітніми технологіями, адже тільки вчитель, котрий йде в ногу з часом, здатний зрозуміти своїх нових учнів і бути їм цікавим. Не треба боятися своїх помилок. А треба експериментувати, шукати і бути самокритичним.
      На своїх уроках звертаю увагу на формування та розвиток творчої особистості, шукаю шляхи покращення навчального-виховного процесу. Намагаюся бути гуманною, вчуся і самовдосконалююся, щоб власним прикладом показати учням, як потрібно над собою працювати. Діти цінують успішних людей і прагнуть бути такими ж. Допомагаю та підтримую працю дитини, стимулюю її творчі ідеї, готую до майбутнього динамічного життя, щоб згодом вона стала самостійною, творчою, впевненою в собі людиною! Адже справжній учитель не повідомляє істину, а вчить її шукати. Ніжний дотик до особистості дитини є професійною якістю «зразкового» педагога.
     Усіма силами стараюся допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, створити умови, у яких вона розкриватиме здібності, самовдосконалюватиметься, творитиме своє життя, зростатиме духовно, творчо й інтелектуально.
      Стараюся бути вчителем-професіоналом, учителем з доброю, чутливою душею. Тому з любов’ю навчаю та виховую; і власне такий підхід до роботи дає мені можливість досягати високих результатів у педагогічній діяльності.
Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів  у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням

«____» _________  20__ р.                                      _______________ /____________






Інформаційна картка   учасника другого туру Всеукраїнського Конкурсу «Учитель року - 2016»









1.    
Прізвище, ім’я, по батькові

Марків  Наталія  Михайлівна

2.    
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Львівський державний університет 
ім. І. Франка, 1999р., Математик. Викладач математики
3.    
Педагогічний стаж роботи
21 р.
4.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
НВК «Середня загальноосвітня школа-гімназія» 
 м. Перемишляни
5.    
Посада
Учитель математики
6.    
Кваліфікаційна категорія
вища
7.    
Звання
-----
8.    
Класи, в яких викладаєте
7, 9, 10
9.    
Посилання на власний Інтернет-ресурс
http://rossepink.blogspot.com/
10.            
Педагогічне кредо
 ” Роздати дітям все, що знаю, вмію,
І дивлячись, як паростки ростуть,
Я ні про що в житті цім не шкодую.
  Невже інакше щось у ньому мало буть?”
                                                                                 Піфагор
11.            
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
 На уроках використовую такі інноваційні форми роботи та технології:
– кооперативного навчання (робота в парах, малих групах, ротаційні трійки);
– колективно-групового навчання(«Мікрофон», «Мозковий штурм», «Ажурна пилка», «Акваріум», «Два–чотири–всі разом», «Незакінчені речення»);
– взаємонавчання («Навчаючи–вчусь»);
– ситуативного моделювання («Рольова гра», «Імітаційні ігри», «Математична реклама», «Якби я був/була математичним поняттям»);
– ігрові технології («Доміно», «Вірю–не вірю», «Математичне лото»,  математичні кросворди, ребуси, загадки, «Допоможи Незнайкові», математична естафета, «Зобразіть фігуру», змагання «Вчитель–учень»);
– опрацювання дискусійних питань ( «Нескінченний ланцюжок», «Займи позицію»);
– використання ІКТ (комп’ютерні презентації, комп’ютерне тестування, використання діагностичних і контролюючих матеріалів, виконання творчих завдань з допомогою ПК,  побудови графіків, зокрема, комплекс програм, створених Квазар-Мікро, анімаційна програма ЗD-STUDIO для низки демонстрацій – моделей  при вивченні стереометрії, графіки функцій за допомогою програми GRAN1, GRAN2. Використовуюю  матеріали для уроків, які розміщені на сайтах: http:Leaming Apps.org, електронні книги: http://www.3dg.com.ua.
–  форми проведення уроків (урок-казка, урок-подорож, урок-змагання, ділова гра, прес- конференція, математичне кафе);
– використання методу проектів («Десяткові дроби», «Теорема Піфагора», «Чотирикутники», «Декартові координати на площині», «Чи можна прожити день без математики?»);
– дослідницький метод;
– технології «Створення ситуації успіху» ;
– методи самооцінки і рефлексії «Плюс–мінус–цікаво», «Анкета», «Мої відповіді», «Острови», «Мій настрій на уроці»)
12.            
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

       З дитинства знала, що буду  вчителем, незважаючи на те, що розуміла, наскільки нелегкий цей шлях. Але в мені завжди жили і живуть до сьогодні  впевненість, оптимізм, цілеспрямованість, досвід, який передався від мами-вчителя. А ще відповідальність і  бажання вдосконалюватися. Вірю: усе це допоможе  подолати будь-які труднощі і стати справжнім Учителем.
      Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Спільно з дітьми  переживаю все, що відбувається, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну діяльність з предмета. Аналізуючи свою роботу, розумію, щоб вчити, потрібно постійно вчитися самій.
     Учитель - це не професія, це особлива місія, особливий склад душі й розуму, це  відповідальність, самовіддача, терпіння, примножені знаннями, майстерністю, творчим потенціалом.
      Творчість щодня супроводжує мене. Заради учнів, яких  навчаю, мені хочеться  вдосконалювати свої  компетентності.  У професії вчителя мене надихають  учні. Щодня йду на уроки, щоб отримати чергову «порцію» вчительського щастя, а частинку себе залишити в душі кожної дитини. Я горда з того, що працюю з талановитою і активною молоддю, яка буде творити майбутнє нашої держави.
    Добре розумію, що вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічно розвиненим, не обмежуватися рамками свого предмета. Учитель повинен мати багатий словниковий запас. Це професіонал-ерудит! 
        Вважаю, що притаманні мені вимогливість і строгість не закривають здатності бути в процесі навчання та виховання помічником, порадником і другом своїх учнів,  бути сучасною інтелігентною людиною. Добре володію новітніми технологіями, адже тільки вчитель, котрий йде в ногу з часом, здатний зрозуміти своїх нових учнів і бути їм цікавим. Не треба боятися  своїх помилок. А треба експериментувати, шукати і бути  самокритичним.
        На своїх уроках звертаю увагу на формування та розвиток творчої особистості, шукаю шляхи покращення навчального-виховного процесу. Намагаюся бути гуманною, вчуся і самовдосконалююся, щоб власним прикладом показати учням, як потрібно над собою працювати. Діти цінують успішних людей і прагнуть бути такими ж.  Допомагаю та підтримую працю дитини, стимулюю її творчі ідеї, готую до майбутнього динамічного життя, щоб згодом вона стала самостійною, творчою, впевненою в собі людиною! Адже справжній учитель не повідомляє істину, а вчить її шукати.  Ніжний дотик до особистості дитини є професійною якістю «зразкового» педагога.
        Усіма силами стараюся допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, створити умови, у яких вона розкриватиме здібності, самовдосконалюватиметься, творитиме своє життя, зростатиме духовно, творчо й інтелектуально.
        Стараюся бути вчителем-професіоналом, учителем з доброю, чутливою душею. Тому з любов’ю навчаю та виховую; і власне такий підхід до роботи дає мені можливість досягати  високих результатів у педагогічній  діяльності.

       

2 коментарі:

  1. Дружня порада: приберіть персональні данні, це небезпечно розміщувати таку інформацію в загальному доступі:)

    ВідповістиВидалити