Марків Наталія Михайлівна
Учитель математики
ОЗНЗ
“Перемишлянська загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІст. ”
“Перемишлянська загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІст. ”
Анкета
учасника другого туру
Всеукраїнського Конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Марків Наталія Михайлівна |
2.
|
Дата народження
|
|
3.
|
Домашня адреса з
поштовим індексом
|
|
4.
|
Мобільний телефон
|
|
5.
|
Електронна пошта
|
|
6.
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за
дипломом
|
Львівський державний університет
ім. І. Франка, 1999р., Математик. Викладач математики |
7.
|
Стаж роботи:
загальний
|
21р. |
педагогічний
|
21р.
|
|
8.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу
відповідно до статуту), телефон
з кодом, електронна адреса
|
ОЗНЗ
“Перемишлянська загальноосвітня школа-гімназія І-ІІІст. ” |
9.
|
Посада
|
учитель математики
|
10.
|
Кваліфікаційна
категорія
|
вища
|
11.
|
Звання
|
-----
|
12.
|
Класи, в яких
викладаєте
|
7, 9, 10
|
13.
|
Посилання на власний Інтернет-ресурс
|
http://rossepink.blogspot.com/
|
14.
|
Педагогічне кредо
|
|
” Роздати дітям все, що знаю, вмію,
І дивлячись, як паростки ростуть,
Я ні про що в житті цім не шкодую.
Невже інакше щось у ньому мало буть?”
Піфагор
|
||
15.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
|
|
На уроках використовую такі інноваційні форми роботи та технології:
– кооперативного навчання (робота в парах, малих групах, ротаційні трійки);
– колективно-групового навчання(«Мікрофон», «Мозковий штурм», «Ажурна пилка», «Акваріум», «Два–чотири–всі разом», «Незакінчені речення»);
– взаємонавчання («Навчаючи–вчусь»);
– ситуативного моделювання («Рольова гра», «Імітаційні ігри», «Математична реклама», «Якби я був/була математичним поняттям»);
– ігрові технології («Доміно», «Вірю–не вірю», «Математичне лото», математичні кросворди, ребуси, загадки, «Допоможи Незнайкові», математична естафета, «Зобразіть фігуру», змагання «Вчитель – учень»);
– опрацювання дискусійних питань ( «Нескінченний ланцюжок», «Займи позицію»);
– використання ІКТ (комп’ютерні презентації, комп’ютерне тестування, використання діагностичних і контролюючих матеріалів, виконання творчих завдань з допомогою ПК, побудови графіків, зокрема, комплекс програм, створених Квазар-Мікро, анімаційна програма ЗD-STUDIO для низки демонстрацій – моделей при вивченні стереометрії, графіки функцій за допомогою програми GRAN1, GRAN2. Використовуюю матеріали для уроків, які розміщені на сайтах: http:Leaming Apps.org, електронні книги: http://www.3dg.com.ua.
– форми проведення уроків (урок-казка, урок-подорож, урок-змагання, ділова гра, прес- конференція, математичне кафе);
– використання методу проектів ( «Десяткові дроби», «Теорема Піфагора», «Чотирикутники», «Декартові координати на площині», «Чи можна прожити день без математики?» );
– дослідницький метод;
– технології «Створення ситуації успіху» ;
– методи самооцінки і рефлексії «Плюс-мінус – цікаво», «Анкета», «Мої відповіді», «Острови», «Мій настрій на уроці») |
||
16.
|
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
|
|
З дитинства знала, що буду вчителем, незважаючи на те, що розуміла, наскільки нелегкий цей шлях. Але в мені завжди жили і живуть до сьогодні впевненість, оптимізм, цілеспрямованість, досвід, який передався від мами-вчителя. А ще відповідальність і бажання вдосконалюватися. Вірю: усе це допоможе подолати будь-які труднощі і стати справжнім Учителем.
Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Спільно з дітьми переживаю все, що відбувається, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну діяльність з предмета. Аналізуючи свою роботу, розумію, щоб вчити, потрібно постійно вчитися самій. Учитель - це не професія, це особлива місія, особливий склад душі й розуму, це відповідальність, самовіддача, терпіння, примножені знаннями, майстерністю, творчим потенціалом. Творчість щодня супроводжує мене. Заради учнів, яких навчаю, мені хочеться вдосконалювати свої компетентності. У професії вчителя мене надихають учні. Щодня йду на уроки, щоб отримати чергову «порцію» вчительського щастя, а частинку себе залишити в душі кожної дитини. Я горда з того, що працюю з талановитою і активною молоддю, яка буде творити майбутнє нашої держави. Добре розумію, що вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічно розвиненим, не обмежуватися рамками свого предмета. Учитель повинен мати багатий словниковий запас. Це професіонал-ерудит! Вважаю, що притаманні мені вимогливість і строгість не закривають здатності бути в процесі навчання та виховання помічником, порадником і другом своїх учнів, бути сучасною інтелігентною людиною. Добре володію новітніми технологіями, адже тільки вчитель, котрий йде в ногу з часом, здатний зрозуміти своїх нових учнів і бути їм цікавим. Не треба боятися своїх помилок. А треба експериментувати, шукати і бути самокритичним. На своїх уроках звертаю увагу на формування та розвиток творчої особистості, шукаю шляхи покращення навчального-виховного процесу. Намагаюся бути гуманною, вчуся і самовдосконалююся, щоб власним прикладом показати учням, як потрібно над собою працювати. Діти цінують успішних людей і прагнуть бути такими ж. Допомагаю та підтримую працю дитини, стимулюю її творчі ідеї, готую до майбутнього динамічного життя, щоб згодом вона стала самостійною, творчою, впевненою в собі людиною! Адже справжній учитель не повідомляє істину, а вчить її шукати. Ніжний дотик до особистості дитини є професійною якістю «зразкового» педагога. Усіма силами стараюся допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, створити умови, у яких вона розкриватиме здібності, самовдосконалюватиметься, творитиме своє життя, зростатиме духовно, творчо й інтелектуально. Стараюся бути вчителем-професіоналом, учителем з доброю, чутливою душею. Тому з любов’ю навчаю та виховую; і власне такий підхід до роботи дає мені можливість досягати високих результатів у педагогічній діяльності. |
Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію
матеріалів у
періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
«____» _________ 20__ р.
_______________ /____________
Інформаційна картка учасника другого туру Всеукраїнського Конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Марків Наталія Михайлівна |
2.
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за
дипломом
|
Львівський державний університет
ім. І. Франка, 1999р., Математик. Викладач математики |
3.
|
Педагогічний стаж роботи
|
21 р.
|
4.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу
відповідно до статуту)
|
НВК «Середня загальноосвітня школа-гімназія»
|
5.
|
Посада
|
Учитель математики
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
|
вища
|
7.
|
Звання
|
-----
|
8.
|
Класи, в яких
викладаєте
|
7, 9, 10
|
9.
|
Посилання на власний Інтернет-ресурс
|
http://rossepink.blogspot.com/
|
10.
|
Педагогічне кредо
|
|
” Роздати дітям все, що знаю, вмію,
І дивлячись, як паростки ростуть,
Я ні про що в житті цім не шкодую.
Невже інакше щось у ньому мало буть?”
Піфагор
|
||
11.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
|
|
На уроках використовую такі інноваційні форми роботи та технології:
– кооперативного навчання (робота в парах, малих групах, ротаційні трійки);
– колективно-групового навчання(«Мікрофон», «Мозковий штурм», «Ажурна пилка», «Акваріум», «Два–чотири–всі разом», «Незакінчені речення»);
– взаємонавчання («Навчаючи–вчусь»);
– ситуативного моделювання («Рольова гра», «Імітаційні ігри», «Математична реклама», «Якби я був/була математичним поняттям»);
– ігрові технології («Доміно», «Вірю–не вірю», «Математичне лото», математичні кросворди, ребуси, загадки, «Допоможи Незнайкові», математична естафета, «Зобразіть фігуру», змагання «Вчитель–учень»);
– опрацювання дискусійних питань ( «Нескінченний ланцюжок», «Займи позицію»);
– використання ІКТ (комп’ютерні презентації, комп’ютерне тестування, використання діагностичних і контролюючих матеріалів, виконання творчих завдань з допомогою ПК, побудови графіків, зокрема, комплекс програм, створених Квазар-Мікро, анімаційна програма ЗD-STUDIO для низки демонстрацій – моделей при вивченні стереометрії, графіки функцій за допомогою програми GRAN1, GRAN2. Використовуюю матеріали для уроків, які розміщені на сайтах: http:Leaming Apps.org, електронні книги: http://www.3dg.com.ua.
– форми проведення уроків (урок-казка, урок-подорож, урок-змагання, ділова гра, прес- конференція, математичне кафе);
– використання методу проектів («Десяткові дроби», «Теорема Піфагора», «Чотирикутники», «Декартові координати на площині», «Чи можна прожити день без математики?»);
– дослідницький метод;
– технології «Створення ситуації успіху» ;
– методи самооцінки і рефлексії «Плюс–мінус–цікаво», «Анкета», «Мої відповіді», «Острови», «Мій настрій на уроці»)
|
||
12.
|
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
|
|
З дитинства знала, що буду вчителем, незважаючи на те, що розуміла, наскільки нелегкий цей шлях. Але в мені завжди жили і живуть до сьогодні впевненість, оптимізм, цілеспрямованість, досвід, який передався від мами-вчителя. А ще відповідальність і бажання вдосконалюватися. Вірю: усе це допоможе подолати будь-які труднощі і стати справжнім Учителем.
Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Спільно з дітьми переживаю все, що відбувається, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну діяльність з предмета. Аналізуючи свою роботу, розумію, щоб вчити, потрібно постійно вчитися самій. Учитель - це не професія, це особлива місія, особливий склад душі й розуму, це відповідальність, самовіддача, терпіння, примножені знаннями, майстерністю, творчим потенціалом. Творчість щодня супроводжує мене. Заради учнів, яких навчаю, мені хочеться вдосконалювати свої компетентності. У професії вчителя мене надихають учні. Щодня йду на уроки, щоб отримати чергову «порцію» вчительського щастя, а частинку себе залишити в душі кожної дитини. Я горда з того, що працюю з талановитою і активною молоддю, яка буде творити майбутнє нашої держави. Добре розумію, що вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічно розвиненим, не обмежуватися рамками свого предмета. Учитель повинен мати багатий словниковий запас. Це професіонал-ерудит! Вважаю, що притаманні мені вимогливість і строгість не закривають здатності бути в процесі навчання та виховання помічником, порадником і другом своїх учнів, бути сучасною інтелігентною людиною. Добре володію новітніми технологіями, адже тільки вчитель, котрий йде в ногу з часом, здатний зрозуміти своїх нових учнів і бути їм цікавим. Не треба боятися своїх помилок. А треба експериментувати, шукати і бути самокритичним. На своїх уроках звертаю увагу на формування та розвиток творчої особистості, шукаю шляхи покращення навчального-виховного процесу. Намагаюся бути гуманною, вчуся і самовдосконалююся, щоб власним прикладом показати учням, як потрібно над собою працювати. Діти цінують успішних людей і прагнуть бути такими ж. Допомагаю та підтримую працю дитини, стимулюю її творчі ідеї, готую до майбутнього динамічного життя, щоб згодом вона стала самостійною, творчою, впевненою в собі людиною! Адже справжній учитель не повідомляє істину, а вчить її шукати. Ніжний дотик до особистості дитини є професійною якістю «зразкового» педагога. Усіма силами стараюся допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, створити умови, у яких вона розкриватиме здібності, самовдосконалюватиметься, творитиме своє життя, зростатиме духовно, творчо й інтелектуально. Стараюся бути вчителем-професіоналом, учителем з доброю, чутливою душею. Тому з любов’ю навчаю та виховую; і власне такий підхід до роботи дає мені можливість досягати високих результатів у педагогічній діяльності. |
Дружня порада: приберіть персональні данні, це небезпечно розміщувати таку інформацію в загальному доступі:)
ВідповістиВидалитиДУЖЕ ДЯКУЮ ЗА ПОРАДУ!
Видалити